Bus Felix

Vi åkte till Sunderbyn. Mari såg väl inte sådär jätte fräsch ut, men vad kan man förvänta sig? Hon opererades kl tio igår kväll och var klar till tolv.. Den operationen brukar annars ta 1 timme, men eftersom blindtarmen hade brustit så tog det extra länge. Usch usch usch.. Inge roligt!
Tog dit lite grejer osv..

Efter besöket där åkte vi till Willys och handlade mat. Fyfan vad billigt det är där! Sen åt vi på korvgubben, jag tog ett skrovmål och Fredrik ett superskrov ;p haha.

Nu när vi kommit hem har jag inte gjort mer än att sitta vid datorn och sen badat Felix. Han är väldigt fluffig och söt nu! fick skratta åt han när jag fönade honom, för han var hur busig som helst!

aja, nu ska jag gå in på familjehund.se ett tag, sen ska jag klappa igen datorn och sova. Imorgon har jag en lång skoldag framför mig!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0