BEBISAR SNART?

Goddag!

Har nyss kommit in från en mysig promenad! Hundarna sprang omkring som ett par skållade ollon och busade som bara den!
Tog lite bilder på hundarna också, tänkte lägga upp dem här i bloggen, men började känna mig så lat nu så det får bli senare ikväll eller imorgon! :)

Misse har blivit jäääätte tjock nu! Satte händerna mot hennes mage när hon höll på att äta! Och där kände jag något röra sig! Kände något liten (typ en tass) trycka ut på höger sida om hennes mage, sen så försvann de.. och efter ett tag tryckte det igen :D
Jag kunde inte låta bli att le, och jag log väldigt stort! Och vissa som kör förbi är så jävla nyfikna och tittar in i huset när dem far förbi, så gubbarna som åkte och tittade in måste ha trött att jag var tokig som stod där i fönstret och log som någon idiot :P hahaha!
Har räknat ut att hon har gått 62 dagar idag. Och en katt får ungar från 61-69:e dagen, så vi får se, snart tittar de ut! :D

Jag chansar på att de är 4 st, och Fredrik på 3 :)
Vad tror ni? :)

Aja, nu ska jag göra lite grejer, sen börja med maten innan Fredrik kommer! :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

3 tror jag med :)

2009-05-10 @ 15:06:32
URL: http://beatriiice.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0