Bada.

Halloj.

Skolan blev inte så lyckad som jag trodde. Kom först 5 minuter för sent, sen så kom min mens mitt i allt när vi höll på och byta kedjor och jag fick världens mensvärk.. Kunde knappt stå för att jag fick så ont.. Så Fredrik fick komma och hämta mig..
Blev att åka till apoteket, köpte öronrengöring åt hundarna och panodil åt mig.. Men så klart så hjälper inte panodilen.. Det som fick mig att må bättre var när jag la mig i sängen bredvid Fredrik, med mitt huvud mot hans axel.. Det var så mysigt så jag somnade :) Han är bara sååå underbar! <3

Jag ska nu bege mig till toan och duscha steven.. Han luktar lite illa.. :p Felix behöver sig också en dusch, men just nu är det Steven som får bli nr 1, för vi ska mest troligt med bussen på dagen till Kalix :)

Aja. nu toaletten, hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0