ÅNGEST..

Helt jävla plötsligt fick jag en sån jävla ångest.. Jag hatar när det kommer.. Usch! Jag måste sluta tänka negativa grejer! Jag måste sluta tänka på grejer som jag absolut inte har med att göra.. jag måste sluta vara så jävla nyfiken av mig, det skadar bara mig själv.

Nej, efter en sån här ångestattack så måste jag trycka i mig något... Har just skrivit av ett recept på kladdkaka, så jag ska sätta igång och baka det och sen ska jag frossa i mig...
Jag kommer att sluta som en riktigt tjockis om jag ska börja ha sån här ångest oftare...

Kommentarer
Postat av: Sara

Kikar in och ville lämna ett fotspår efter mig.



Usch så med ångest attacker, jag hoppas verkligen att det löser sig och att du mår bättre snart.



Mvh Sara

2009-05-10 @ 16:34:41
URL: http://sarissan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0