4 saker.

Berätta fyra sanningar om dig själv:
- Jag verkligen hatar när man gör gropar i smörpaketen.
- Jag har tvångstankar när det gäller vissa grejer. Känner jag på ett speciellt tyg så måste jag känne på det tills jag är nöjd, och om jag ser en grej kan jag bli tokig om jag inte får röra i de.
- Jag har skitdåligt morgonhumör. 
- Jag har svårt att göra 2 saker samtidigt.

  Berätta 4 saker du gjort idag:
-
Spytt
- Sovit
- Myst med kattungarna
- Haft tråkigt

  Berätta 4 saker du har på dig just nu:
- Byxor
- Linne
- Strumpor
- underkläder.

 Skriv ner fyra saker du hatar:
- Otrohet
- Lögner
- Såna som bara pratar om sig själv/skryter om sig själv/alltid ska vara bättre än alla andra.
- Lingon veckan.

 Skriv ner fyra saker du älskar:
- Fredrik <3
- Hunden Felix.
-  Min familj.
- Våran säng ^^

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0