20 mål i mitt liv.

Var inne på Cecilia & Stitch blogg och hon hade gjort en lista på 20 av hennes drömmar/mål. Blev sugen på att göra en jag med :)
  1. Få körkort.
  2. Gå ut skolan med hyffsat bra betyg!
  3. Få Felix att lyssna på mig. Hihi.
  4. Flytta till ett större hus.
  5. Starta en egen liten kennel.
  6. Skaffa häst.
  7. Få ett jobb jag trivs med.
  8. Resa utomlands minst 10 gånger!
  9. Börja ta hand om mig själv bättre.
  10. Lära mig att göra palt.
  11. Hitta något roligt sätt att träna på så att jag får den efterlängtade smala magen! haha.
  12. Köpa en fin, mysig, cool bädd åt Felix!
  13. Köpa en till Japanese Chin :)
  14. Göra uppskjutningen till jägarexamen så att jag får jaga om jag någonsin känner för de.
  15. Möjligtvis läsa på högskola till veterinär.
  16. Skaffa en kombi.
  17. Skaffa barn.
  18. Kanske gifta mig. Bara kanske!
  19. Ge mina framtida barn en bra uppväxt.
  20. Leva ett lyckligt liv.


Vad är era mål och drömmar?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0