VÅFFLOR, MUMS!

Nyss har Fredrik och jag ätit våfflor :) Oooh så gott det är ibland. Rotade i skafferiet efter nå gott att äta, och så hittade jag ett paket med våffelmix :D



Jag frågade Fredrik tidigare idag om han ville äta pytt i panna till middag, men nu blev vi båda jätte sugna på köttfärssoppa :p Egentligen är jag väldigt sugen på köttsoppa, men vi har inte kött :p så det får bli köttfärs, och ska göra klimp till, fy vad gott !

Så nu ska jag sätta mig med min kokbok och kolla lite recept på god mat :)
Detta är min kokbok:

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha jag älskar att köpa saker på ikea - dock inte att slösa pengar.. ;b



Jag älskar att titta i kokböcker, kan sitta i flera timmar och titta efter nya goda maträtter ;)

2009-03-03 @ 15:17:27
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0