VAD ÄR DE HÄR?

Jag är vaken på en LÖRDAG kl 8! Vad är de här? Har då aldrig hänt förrut...
Eller jag har varit vaken sen halv 7.. har inte kunnat sova på hela natten, har legat och vridit och vänt mig, och när jag väl har somnat har jag drömt mardrömmar om Felix... Usch..
Vill ringa dit hela tiden, men får inte ringa förrän det är telefontid och de är kl 10.. så jag får sitta och vänta i två timmar till... Vill ha hem mitt lill hjärta nu .. Vill inte vara utan honom nå mer...

Sitter nu med Steven i soffan och försöker se på tv, men det går inge vidare bra..

Tror jag ska börja fixa fram grejer så att jag kan baka de där Hallongrottorna.. Låter som ett bra tidsfördriv!


Någon som ska hitta på nå roligt idag?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0