UTMANING!

Jag har blivit utmanad av Mia .
I slutet ska jag välja 7 personer att utmana.


Du heter: Sandra
Smeknamn: Snadra, Smiih :)
Låt som du lyssnar på när du är nere?: Hmm.. En massa låtar.
Vad tror folk om dig?: Ja det vet jag inte. Men är inte så brydd om de för den delen heller :)
Vad får du oftast komplimanger för?: Brukar väl inte riktigt få komplimanger, bara av Fredrik, och då är de hela mig han pratar om .. :)
Vad säger du för att imponera på någon?: Orka försöka imponera på folk
Hur imponerar man på dig?: Spelar man till sig så blir jag bara irriterad.
Brukar du skratta för dig själv?: Det kan hända ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ja okej :) haha. Bara dem håller så är jag nöjd :)
Äger du några converse: Nope
Brukar du bli för full: Har hänt
Vad har du för mobiloperatör: Halebop
Är du allergisk mot något: Hudkrämer å så..
Har du haft sex idag: Nej, verkligen inte.
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast?: Hmm.. Fredrik kanske?
Antal timmar sömn inatt: 6 ½ timme
Sov du ensam: Nej, sover aldrig ensam :)
Brukar du komma i tid: Går inte att komma för sent när man åker buss på morgonen :p
När blev du fotad senast: Det är länge sedan, hatar att vara med på kort
Hur känner du dig nu: Frusen, trött och less
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter?: Fötter är det äckligaste som finns, efter isterband!
Vad saknar du: Mormor
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Nä nu har jag pälsat på mig när de är kallt, men på sommaren! ;)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det beror på hur trött jag är, mellan 22-1 :)
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Det beror väl på :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja då :) Blev ju smått kär i Fredrik första gången jag såg honom :D underbar <3
Har du spytt offentligt: Faktiskt inte! *stolt*
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Pilla på snoppen.. haha. Det är FAKTISKT en väldigt finurlig manick!!
Är du nöjd med ditt liv: Så länge jag har Fredrik och hundarna behöver jag inge mer :) så ja
Är du bortskämd: Verkligen inte. med 6 syskon är de svårt att vara bortskämd.
Vad gör du i morgon: Skooola.. boring
Vad är det värsta du vet?: Idioter
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Ja en 500kr. Men då är det mat
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen aning
Vad längtar du till?: Tills skolan slutar
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Kanske? :p
Vad använder du för shampoo?: Head & shoulders, har inte mjäll, det luktar bara så gott!!
Vad är det finaste du fått?: Ett halsband av Fredrik :) ja och tvättmaskin av mormor :)
Hur gammal är du: 18 år
Du samlar på: ingenting
Gröna eller röda äppeln: det beror på
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Fredrik :)
Gillar du golf: Nope, alla bollsporter är så meningslösa.
Vilken tid gick du upp idag: 06.55
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Någon vecka sedan i fyllan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa massa nya grejer till huset, kläder, en kombi åt Fredrik och spara resten :)
Bär du glasögon eller linser: Har glasögon men använder dem aldrig
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, de är det inte. äger typ inga märkeskläder
Har du piercing: Öronen räknar jag inte eftersom man skjuter dem. så nej, ingen piercing, men har haft.
Är du bra på att laga mat: Njaa, kanske.. :) chili con carne är jag bra på :)
Är du flygrädd: Jätte! speciellt efter resan från turkiet för 1½år sedan
Är du musikalisk?: verkligen inte
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Tror du på ett liv efter döden: Det tål ju att tänkas på i alla fall
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat :p
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo
Biter du på naglarna?: Bara om en nagel gått av :)

Jag utmanar dessa 7 personer:
Mari, Nadja, Mia.W, Elin, Sofia,

Ja de var dem jag kom på. orkar inte länka, dem finns under mina länkar..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0