UTAN MIN BEBIS, ÄR JAG INGENTING...

Felix fick inte komma med mig hem... Han blev inlagd..
Dem tog och röntgade hans mage och såg att han hade väldigt mycket gaser i magen som veterinären tyckte var lite oroande, sen hade han avföring kvar i tarmen.. Han tror att det kan vara så att han ätit nå plast eller tyg som fastnat där, men de måste vara plast, för han har aldrig bitit sönder något i tyg...
Så dem tog blodprover på honom och sen gav dem han någon vit smörja som han skulle äta.. De ska göra så att det syns om det finns något föremål i magen.. Så man får se vad dem säger imorgon när jag ringer dit...
Så nu ligger han där i en bur, helt ensam och får dropp så att han inte blir uttorkad.. Han har aldrig varit ensam på de sättet, om jag och Fredrik varit tvungna att lämna bort han en stund, då har han haft någon han känner att sova med.. Känner mig så fruktansvärt orolig för honom...

Älskar verkligen den hunden.. Vill ha hem honom så att vi kan fortsätta mysa i soffan som vi alltid gör...

Hämtade hem Steven när vi åkte från Gammelstan.. Känns inte lika roligt nu när Felix inte är här... Steven ligger här bredvid mig i soffan och sover.. Men det är typ första och sista gången han är i soffan, för han kommer bli så stor så han kommer inte kunna ligga i soffan med oss sen.. så lika bra att han vänjer sig nu när han är valp.. Men så länge Felix inte är hemma får Steven vara i soffan och trösta mig...

Nej, nu ska jag försöka läsa lite bloggar.. Försöka få andra tankar.. Sitter och tänker på Felix hela tiden och vill bara gråta...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0