TRÖTT/LESS

Har kommit hem från skolan för inte ens en timme sedan... Trodde att vi skulle sitta och ha virkeslära i skolan typ hela dagen, men lärarna är som vanligt dåliga på att informera och vi skulle vara ute hela dagen.. Tur att jag lyssnade noga förra veckan då läraren sa att vi skulle "fara en sväng" , för jag hade de på minnet och tog på mig mina täckbyxor.. Tur var ju de!!
Vi mätte stockar och skulle klassa dem osv.. Tråkigt, men man måste ju kunna de också inom skogsyrket typ..

Blev ganska så less när jag kom hem, men ids inte gå in på varför .. Går inte in på alldeles för privata saker.

Sen upptäckte jag en grej, har varit lite orolig för att Felix inte har bajsat när vi har varit ute, men nu har jag hittat svaret på varför! :D
Jag har haft en massa tidningar på sovrumsgolvet, men katterna har dragit dem under sängen.. Så nu tänkte jag byta ut tidningarna så att hundarna slipper kissa på så äckliga tidningar.. Och vad hittar jag under sängen på tidningarna som ligger där?? Jo, en massa FELIX BAJS! :D Snacka om att jag pussade på Felix och var jätte glad :D
Hans blick var som... "hallå? bli glad över lite bajs?" .. HAHA

Nåja, nu ska jag goa Felix.

Hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0