TRÖTT OCH GOD NATT

Nu är jag väldigt trött, ska snart gå och lägga mig, ska bara vänta i ungefär en halvtimma så att jag kan ge Felix lite kvällsmat... Sent att ge han mat nu, jag vet , men vi åkte till Luleå och de blev sent då..

Har nyss kommit hem från Luleå, har hämtat hem Tage.. Han luktar bajs, han bajsade ner sig i transporten när vi körde hem.. Så jag måste nu vänta tills Fredrik kommer hem så att vi kan dra fram soffan så att jag kan ta fram han och tvätta av han lite.. får se hur det slutar..

Aja, nu håller Felix på och klöser mig i ryggen och biter i mina tröj snören och vill ha uppmärksamhet, så nu ska han få det också.. :)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker det är läskigt när Kosmos ska åka bil, i sin bur.. Den hyperventilerar jättemycket, sitter med tungan ute och flåsar som en hund.. ;<

2009-03-16 @ 07:49:02
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0