TORSDAG

Goddag!

Idag är min form bättre, inte lika förkyld.. Skönt !
Har dock sovit dåligt i natt igen pga ryggen, men nu känns den bättre för Fredrik masserade den innan jag steg upp ur sängen.. :) Det gör skitont när han masserar, känns som att han trycker hårt, men de kanske är bra, för det verkar som att mina muskler i ryggen slappnar av ett tag efter att han tryckt på dem.. :)
Så i kväll innan jag ska sova ska han få massera mig igen :p Kanske jag har hittat botemedlet mot min smärta!

Ser ut som ett bombnedslag här inne i huset, har varit lite stökigt sen vi hade festen, men har börjat se mer svinigt ut sen för att jag har varit så sjuk och inte orkat göra nästan nå.. Fredrik brukar alltid städa om jag ber han, men har inte alls tänkt på att be han göra de.. :p haha

Fredrik mamma är här nu och hälsar på, så jag ska gå ut i köket och vara lite social .. :)

Sen blir det att städa för våran del! Plocka upp, dammsuga och skura .. jobbigt.. + diska


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0