TJO!

Har varit hemma i flera timmar, men har varit så trött så har legat och sovit på soffan.
Och hundarna har klarat sig fin fint här hemma ensamma.. och de är ju bra! Imorgon blir dem ensamma från 07.20 till 13 :) Kommer säkert gå bra de me :)

Nåja, nu ska vi åka in till Kalix och handla paprika och bönor :) Ska göra chili con carne igen, för de är så JÄVLA gott!!!
Och så ska jag hämta ut mitt paket som kommit idag från Ellos, har beställt ett skydd till baksätet på min bil, för vill inte att Steven ska riva sönder skinnet .. :) och så är de väl nå trosor, har även beställt en t-shirt. men den kommer först i april .. :)

Har ni haft en bra dag ? :)

Kommentarer
Postat av: LaMari

Hej,

Har du kollat att du har samma storlek på reklam bilderna?

Annars kan det lätt bli att de hoppar fel.

Jag e överlycklig att jag äntligen lyckats få till en bild på sidan som jag så länge frågat efter:)



Ha det gott!

2009-03-26 @ 16:16:29
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0