TISDAG

Ännu en dag hemma, imorgon ska jag tillbaka till skolan igen..  Har då bara jägarexamen.. Får se hur jag tar mig till skolan, kanske får ta och åka med bussen på morgonen och vara hos farmor tills lektionen börjar. Ska då ta med mig hundarna om farmor kan ta hand om dem.. Nog för att de lär bli jobbigt för henne, men de gäller ju bara några timmar..

Nu håller pojkarna på och lever rövare.. Dem kan inte sluta springa omkring och riva ner allt .. huh huh.. Känns ibland som att jag håller på att bli tokig på dem :p haha
hoh, nu la dem sig ner, nu tar de väl 5-10 minuter innan dem sätter igång igen :p haha.

Ska snart gå ut med hundarna, sen ska jag plugga grönt.. eller jägarexamen? äh, vet inte.. Känner inte för de, men måste ta tag i skolan.. !

Nu ska jag kolla klart på tv, sen ut med hundarna! hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0