THE GRUDGE 3

Jag och Bumbi har just sett The grudge 3.. Lika äcklig som dem andra filmerna ! :p 
Personligen tycker jag inte om dem där filmerna, jag kan inte stå i duschen själv för jag tror att den där tjejen ska komma och dra sina händer genom mitt hår, och vars jag än går så hör jag de där jävla ljudet hon gör.. Jag blir typ psykiskt skadad när jag sett de där filmerna!  Jag vet att dem inte finns på riktigt, men ändå så blir jag så fjånig :p haha
Fast att jag inte tycker om de där filmerna så tycker jag ändå att dem är så pass bra att jag måste se dem!



Funderar på om jag ska börja lägga mig i sängen och läsa Marley och jag...
Blev ju inge bakande idag, hade ju tänkt baka drömmar.. Får bli ett projekt imorgon.. Måste göra klart nu lite med bakandet, så att det inte blir stressigt när Fredrik fyller år.. Vill att han ska ha gott fika när han fyller år .. :)
Okey, 24 år inge speciellt att fira, men ändå :) Han är min ögonsten, och han förtjänar det bästa :)
Själv när jag fyllde 18 så var jag sjuk, åt antibiotika och mådde inte så bra.. så då blev det bara fika som vi köpte på ica.. det gick bra de me, ingen ide att fira när man inte mår nå bra :p

aja, nu ska jag gå på toa, sen får jag se vad jag hittar på.

Kommer tillbaka imorgon som vanligt!
Godnatt bloggvärlden.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0