SPÅRLÖST

Fredrik och jag har suttit och sett på spårlöst :) Och före det såg vi på familjen annorlunda :)

Alltid lika roligt att se Spårlöst, man blir lite tårögd när dem får träffa den dem letat efter :p
Jag kunde inte i de här avsnittet sluta tänka på hur roligt de skulle varit om farsan levde, typ bara lämnat oss av någon anledning, och så skulle man hitta honom. Fy fan vilken mäktig känsla de skulle vara!
Men nu är de ju så att han är död och begraven sen 16 (?) år tillbaka så det skulle ju aldrig kunna hända.. Men hallå, man kan väl få fantisera lite? ;p haha.

Nu sitter vi och pratar om bilar och billjud.. Mia (http://miizing.blogg.se) har skrivit i sin blogg att det har varit mycket stölder i bilar nu senaste tiden. Är ljudgrejer dem bryter sig in i bilen och snor. Fattar inte hur dem orkar.
Nu blir det för våran del att hålla extra hård koll på min bil, för vi har basar, slutsteg och stereo i min bil.. och det vill jag inte bli av med :p
Får väl börja sätta in ett larm i min bil, de vore bäst !

Aja, nu ska jag fortsätta surra med Fredrik , sen ska jag ut med hundarna på gården och låta dem natti kissa/bajsa och efter det ska jag sova. Har en sån fruktansvärd huvudvärk...


Natti natti ni som är snälla och söta! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe vad bra! :) Jag fattar inte hur de kan bryta sig in under dagen, utan att någon märker det.. ;o

2009-03-24 @ 06:51:45
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0