SÖNDAG

Idag är det söndag igen, vilket betyder att de är skola imorgon igen... Orkar inte med skolan, skulle verkligen behöva få det där sommarlovet så att jag får vila upp mig och bli av med den här stressen..
Har tänkt efter vad som gör mig så stressad.. Och de är att hinna med bussen före och efter skolan. Sen ska man hem och göra en massa grejer, träna hundarna, mysa med katterna så att dem inte blir otama, städa, laga mat, plugga, sen hålla på med hundarna ännu mer. Ja och så har jag en massa saker som jag tänker på och de trycker ner mig, vilket gör alla mina sysslor mycket jobbigare än de är..
Tex ekonomin, måste vrida och vända på varenda krona, vilket slutar med att jag köper något som jag egentligen inte har råd med, sen så får jag vända på slantarna ännu mer...
Sen är det en massa privata saker jag tänker på, vill inte dra upp det här i bloggen, för det kan finnas dem som känner mig, och de som är mitt problem i mitt tänkande, och vill inte att det ska bli ett problem för dem som jag tänker på, för dem har redan nog med problem.. Måste komma på ett sätt att hjälpa dem... Men vet inte hur.. Och det trycker ner mig väldigt mycket av att veta hur dåligt dem mår pga den där idioten...
Men jag gnäller inte över att jag måste hålla på med hundarna, jag har själv valt att ha dem och då får jag stå mitt kast! Och jag älskar mina hundar!

Nu står Steven och äter, Felix har redan vräkt i sig sin mat.. När Steven har ätit färdigt ska jag gå ut med hundarna..

Ja nu är han klar, ska gå ut med dem, sedan ska jag lägga in bilderna på de som jag köpt på ikea igår! :)


Ha en fin söndag, de ska jag, solen lyser på och det är plus grader! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Prata med din lärare och lägg upp en individuell plan för dina studier :) Det har jag gjort, och då får jag själv bestämma när jag vill göra prov och läxor osv :) Hela klassen bestämmer ju ett datum, men om jag tycker det blir för stressigt osv - då får jag välja sälv när jag vill göra det! :)



Ja usch hinna med alla sysslor efter skolan är också stressigt.. ;/ Men Henke hjälper enormt mycket hemma, han hjälper med mat och diskningen och allt :) Så det har blivit bättre sedan dess ;>

I skolan gjorde vi en gång en undersökning på vad vi ägnar 24 timmar åt - jag hade mest måsten-sysslor (laga mat, städa, plugga osv.), usch.. ;<

2009-03-22 @ 13:39:24
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0