PLUGG

Har kommit tillbaka från Haparanda för en timme sedan ungefär.. Har suttit och försökt hitta de sista svaren till frågorna av Projekt & företagande... Hittade inte alla svaren.. Men det får funka ändå!
ska snart ta och skriva ner det bättre i ett skrivhäfte så att det blir lättare att läsa på imorgon .. :) och så lär jag ju mig saker och ting samtidigt som jag skriver om allt i häftet..

Fredrik fick sin dator, och jag fick fara och göra syntestet på körskolan i Haparanda! :) Fick med papper som jag skulle fylla i, fyllde i dem direkt jag kom hem och imorgon ska jag skicka iväg dem! :)

Känner mig smått hungrig, så ska nog fixa något att äta.. :)

Hur har eran dag varit? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!

Har du haft en bra måndag?

2009-03-09 @ 21:15:54
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mia

Aah du har börjat få läsare nu? :>

2009-03-09 @ 21:21:08
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0