ORKAR INTE...

Orkar inte oroa mig mer, Felix spydde igen för typ 2-3 timmar sedan.. Han har inte spytt nå mer efter de men jag blir ändå orolig.. Ringde till veterinärernas jour telefon, var en kille som svarade och han sa att jag inte ska ge Felix nå mer mat idag, först imorgon bitti.. Men fattar dem inte? Jag kan inte hålla på och svälta en valp i flera dagar!! Han sjunker ju i vikt när han inte får mat.. Och valpar är ju så känsliga...
Ska fan snart ringa till någon veterinär i Luleå om de ska fortsätta på det här viset.. Nu har han inte samma glans i sin päls när han inte äter och han känns benigare.. Vill bara gråta när jag ser hur min underbara valp har blivit på bara några dagar..
Kan inte trösta mig med att gosa med Felix, börjar bara känna mig gråtfärdig när jag rör i honom och han förstår inte vad som är fel om jag börjar gråta... Och Fredrik är inte hemma så att jag kan trösta mig hos honom, han är och byter grejer på sin 123:a... Bromsklossar bak, en styrled och en spindelled.. Hoppas verkligen att han kommer hem snart...

Vet inte vad jag ska hitta på.. Har bakat färdigt och kan inte baka nå mer för har inte så himla mycket mjöl kvar... Ska väl kanske ta och läsa i Marley och jag.. Men än så länge är den så tråkig så är jobbigt att läsa.. Kanske blir bättre nu när jag kommer till ett nytt kapitel..

Okey, nu ska jag läsa och försöka tänka på annat än Felix...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker du ska ta och ringa till Öjebyns vetrinärer, dem är jätte bra där iaf :) Hoppas det blir bättre med felix

2009-03-12 @ 20:05:33
URL: http://jiiv.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0