NU!

jävlar är jag klar med all tvätt.. Eftersom tvättmaskinen är så liten så kan man inte sätta i hur mycket som helst, tog en tvättpaus igår, men nu har jag tvättat klart allt! :D Fan så skönt det är att vara klar!

Funderar på om jag orkar göra någon middag idag... Börjar bli så förkyld så jag känner ändå ingen smak, och jag hade tänkt göra potatisgratäng idag.. Jävla skit, jag som var så sugen på de.. ! :(

Felix ligger här bredvid mig på rygg och skrapar på min arm men sina framtassar :) Hur söt som helst! Han vill ha lite uppmärksamhet.. Så nu ska jag ta och gå ut med lill hjärtat och sen ska jag sätta fram middag åt honom :)



Min söta "One bulet Felix" <3

Hur söt som helst!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0