NU ÄR JAG TRÖTT...

Börjar bli så himla trött.. Har gått här hemma och haft raseriutbrott.. Fick stänga in mig i sovrummet ett tag för att tycka synd om mig själv.. :p
Har nästan gjort klart alla chokladbeskvier, ska bara smälta choklad och sätta de över beskvierna så är dem klara.. Vet i alla fall att jag aldrig mer vill göra nå mer chokladbeskvier..!

Sitter nu med mina gossar i soffan och ser på desperate housewives.. fattar inte så mycket för jag har missat flera avsnitt...
Och imorgon blir det jobbigt, har prov i Projekt & företagande direkt på morgonen, efter de har jag inga mer lektioner.. På onsdagar har jag egentligen bara jägarexamen 11.50.. Men läraren har åkt iväg med 3:orna, så då blir det ingen lektion, och så satte dem in POF provet imorgon bitti...
Tur att Fredrik är så snäll och kör mig imorgon till skolan .. :) Han ska då till Mirror med min laptop, hatar det här förbannade Vista och ska se om han som jobbar på Mirror kan ta och fixa till XP istället..

Ni skulle se hur söta mina F:pojkar är.. Alltså Fredrik och Felix :) Dem busar för fullt nu i soffan ^^

Aja, nu ska jag se på desperate housewives, sen ska jag fixa färdigt chokladbeskvierna!

Kommentarer
Postat av: Mia

mumsigt med biskvier, men de tar länge att göra.. Min kusin gjorde det engång och aldrig mer xD

2009-03-10 @ 22:23:41
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det är skönt att bara vara också! :)

2009-03-10 @ 22:45:06
URL: http://ndail.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0