MMMM.. MAT!

Nu har jag och Fredrik ätit middag, blev en nachotallrik till mig och ett superskrov åt Fredrik :p jag var alltså den nyttigare av oss! :D

Skjusade hem Mari och sen så åkte vi in till Kalix och hämtade lite skräpmat ..

Fredrik satte just på filmen Shooter , vi båda har sett den, men han tycker att den är så bra så han ville se den igen.. :)
Funderar på om jag ska ta och läsa lite i Vapen & skytte... Skulle ju som verkligen behövas eftersom vi ska ha läst ut den till på onsdag.. Men är så fruktansvärt trött så jag vet inte om jag orkar.. Kanske tar och läser några sidor i alla fall .. :)

Nej, jag tar och läser någon sida ur den, sen ska jag se på filmen..

hejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0