MELODIFESTIVALEN.

Alltså, herregud.. OPERA?!?!
Aja, svenska folket satte sina röster, och dem tror att vi ska kunna vinna med opera? Ja, kanske vi har tur detta år, men det tvekar jag på.
Men sen att låten "snälla, snälla" kom tvåa. Alltså ännu mer HERREGUD!
Hur F...A....N tänker de svenska folket egentligen?? Inte klokt.. Jaja, tur i alla fall att det inte var "snälla, snälla" som vann, då hade vi lika gärna kunnat skicka di leva dit ut !


Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag mysa med Felix, och pussa på han massor :D

Kommentarer
Postat av: nadia

hahaha håller med dig HUR I HELVETE KAN SVENSKA FOLKER RÖSTA FRAM OPERA :S:S:S:S:S opera lixom det är ju skäääämt!!! i melodifestivalen!!! jag förstår fan inte det , och snälla snälla då ännu värre hon så ju ut som en fågel på sen hahhaha e en jävla struts el hur fan det stavas ^^ hon kunde ju inte sjunga!!!

2009-03-14 @ 23:55:32
Postat av: Elin

Jag hållee med.. hur kunde dom rösta så där.?! Det finns ju ingen chans atr vi kan vinna nu?!

2009-03-15 @ 10:36:15

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0