MASSA FOLK

Nu är det en massa folk här och alla pratar i mun på varandra..
Det är Linnea, Anders, Fredriks mormor & morfar, Eva, Kjell, Emilia, Simon & Arvid som är här..

Har läst på om stress lite, allt tyder på att jag lider av stress. Många symtom stämmer precis in på mig. Och nu när de är en massa folk här som pratar så har jag fått ont i huvudet, det är tydligen ett tecken på att man lider av stress om man får ont i huvudet av höga ljud..
Usch...
Måste försöka bli av med de, men är säkert inte så lätt...

Aja, ska läsa lite bloggar och sen gå och hämta en macka eller nå att äta..

Kommentarer
Postat av: Mia

Stress är väldigt svårt att bli av med, i alla fall för mig.. Jag har haft denna "kroniska stress", alltså stress varje dag - i över 1 år.. Nästan 1 ½ år.. ;/ Men att gå till psykolog hjälper inte, de vill bara ge mediciner och det ska man helst inte ha..



Ett stort tecken på stress är när hjärnan går på hög varv, men kroppen är förlamad. Då kan vi snacka om riktig stress, och det är jätteläskigt.. ;/

2009-03-21 @ 16:50:18
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0