MÅNDAG

Ja då var det måndag igen.. Blev inget bloggande igår för jag var tvungen att plugga till ett prov som jag hade idag.. Var i grönt.. Usch.. Men tyckte att det gick hyffsat bra faktiskt! :)

Lördagen var ganska rolig, var ute och gled på stan med Fredrik och hundarna. Steven fick komma och sitta i min famn, och det var ganska varm ute så jag satte ner fönstret och Steven stack ut huvudet :) Varje gång vi körde förbi Hotell Valhall så applåderade två gubbar och tyckte de var så roligt :p lite fulla kanske?
Sen på kvällen for vi en sväng till Ricke.I , han hade typ fest, Fredrik fick prata med sina kompisar och så. Fick skratta lite, dem skickade ett sms till 118 100 och frågade hur många meter kuk man behövde för att kunna knulla med någon i stockholm.. :D haha. och ett svar fick dem också. :p

Söndagen var lugn, pluggade, var förbi i Granån och åt middag osv..  sen hem och plugga igen. pluggade till halv 1 i natt.. usch..

Nu tänkte jag sätta igång och elda lite, sen ut med hundarna för dem har nyss ätit middag :)

Ska försöka skriva senare!:)

Hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0