MÅNDAG

For inte till skolan idag, ringde och sjukanmälde mig..
Jag måste prata med Niklas (min klassföreståndare) om mina problem.. Kan inte fortsätta så här, allt går åt helvete.. Vet inte vad jag ska göra nå mer...
Jag trivs inte på den där skolan nå mer, jag gör de bara inte..

Kan inte slappna av. Hundarna härjar som fan och jag håller på att bli tokig, dem lyssnar inte för fem öre.. De är som att dem försöker driva mig till vansinne med flit..

Ska nu gå ut med vovvarna.. sen ska jag ta och lägga mig i soffan och se på Ugly Betty som ska vara på 5:an om fem minuter..

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag skulle också vilja vara hemma idag.. :)

Vi ska träna inför engelska B-muntliga nationella.. Jag hatar att prata engelska, så helst vill jag va hemma :>

2009-03-23 @ 12:00:20
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0