MÅNDAG

Hejsan hoppsan!

Idag har man då varit på skolan.. Tog ett bussen hem för att det hade hänt en grej så jag ville hem så fort som möjligt.. Hoppade av bussen i Granån och hämtade mina hundar, dem har varit där idag för Fredrik har börjat jobba och jag är i skolan..
Får se vars dem ska vara imorgon.. Önskar att jag hade haft körkort... Borde ju snart få brev eller nå om att jag har fått körkortstillståndet, skickade inte papprena förra veckan.

Väl hemma har jag inte gjort mycket, varit med hundarna osv..
Nu sitter jag här med Mari, hon hoppade av bussen här, Fredrik ska köra hem henne sen när han slutat jobba. :)  Hoppas han kommer hem snart, börjar bli lite hungrig och vet inte vad vi ska äta till middag.. :/

Mari och jag har fikat lite hallongrottor och varit ute och promenerat med hundarna.. :) Dem ligger nu och sover, helt trötta :) de är skönt, då härjar dem inte så mycket :)

aja,  nu sitter vi och ser the doctors .. :) Ska fortsätta se de nu .. :) Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nej det är ju inget, det värsta är ju att han blåste oss..



Man kan inte kontakta han via något av nummrena, den som utgav sig för att vara "ulla" var egentligen han, stavar likadant - som en kratta..

Allt tyder på lurendrejeri.. Men tur att henkes farbror är polis :>

2009-03-16 @ 17:47:32
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0