LITE ÄR BÄTTRE ÄN INGENTING

Blev inte att plugga så jätte mycket i "vapen & skytte" boken.. Blev att läsa några sidor, typ 4-5 sidor.. Det är ju bättre än ingenting.. :) Får läsa några extra sidor imorgon när jag ska läsa..
Tycker att jag har så fruktansvärt mycket att göra med skolan nu.. Kommer ha 3 prov i veckan, varav 2 av dem är på fredag!!
Hur FAN ska jag kunna plugga till två prov samtidigt??????
Ibland vet jag inte hur dem tänker på den där jävla skolan.. Blir så jävla less på dem ibland, som jag och Mari till exempel, vi har missat flera idrottslektioner bara för att vi inte fått någon information om att lektionerna börjat tidigare.. Men jag har fan suttit där på skolan och väntar redan en halvtimma innan lektionen börjat, så jag ska då inte ha någon frånvaro, för jag har ju inte fått någon information om att vi börjat tidigare...

Det tredje provet är projekt och företagande, kommer aldrig att klara de.. Förstår inte ett skit av vad läraren säger, och det är för svåra frågor för att jag ska förstå vad frågorna betyder.. får en black out när jag försöker plugga de.. :S

aja, nu ska jag snart gå och sova, ska borsta tänderna och sen mysa lite här i soffan innan jag lägger mig i sängen, ska bli en tidigare kväll för min del :)


Godnatt alla !

Kommentarer
Postat av: Linda

aha okej!

Hoppas du får en härlig måndag :)

2009-03-09 @ 07:32:06
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mia

Usch, vi har också två prov.. ;/ På fredag Engelska B och på måndag Naturkunskap A.. ;< Börjar få lite panik, har typ inte pluggat alls under lovet..

2009-03-09 @ 08:51:53
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0