LISTA

1. Fullständigt namn? Maria Sandra Angelika
2. Exakt ålder? 18 år, 1 månad och 16 dagar.. tror jag?
4. Bor tillsammans med? Min kära pojkvän Fredrik och våra bebisar (djuren)
5. Husdjur? Snart 2 hundar, har nu en Japanese chin (Felix, 13 veckor), Steven, som kommer snart, en Flat coated retriever blandras. Och våra 3 bondkatter Misse, Snorre och Sigrid :)
6. Färg på ditt hus? Rött med vita knutar
7. När är du född? 17 Januari 1991
8. Klass? Skog 1:2
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? Nej
11. När gick du upp i morse? 10 någongånf
12. När ska du sova ikväll? Snart :)
13. Duschat idag? Nej
14. Kramat någon idag? Ja
15. Pussat någon idag? Ja :)
16. Vad har du ätit idag? Köttfärssoppa till frukost och pytt i panna till middag
17. Dagens klädsel? prasselbyxor och linne
18. Dagens smink? Ingenting.
19. Dagens sötnos? Fredrik :)
20. Dagens roligaste? Felix :p
21. Har du många vänner? Njaa
22. Hur många har du kysst? Det är inte så många. behöver inte gå in på de.
24. Vem pratade du med i telefon senast? Min mams :)
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Jimmy från klassen

FAVORIT :
26. Film?
finns många bra filmer
27. Låt? Just nu : Dildon Sven
28. Mat? Finns många goda maträtter, älskar mat!
29. Dryck? Tyyp.. mer äpple
30. Färg? Lila
31. Stad? Vet inte, men Sundsvall är väldigt mysigt
32. Land? Vet inte..
33. Ämne i skolan? hmmm... vet ej

SENASTE :
34. Personen du tänkte på?
En hund, Steven :)
35. Gången du spydde? Det är ett tag sedan..
36. Gången du grät? I lördags, blev för mycket alkohol för min del
37. Pizzan du åt? en vesuvio
38. Gången du var i Göteborg? Aldrig varit där
39. Gången du var i Stockholm? I januari
40. Gången du var full? i lördags
41. Gången du var hög? Aldrig varit!
42. Personen som såg dig gråta? Fredrik

ANTINGEN ELLER :
43. Svart eller vitt?
Det beror på
44. Hund eller katt? hund
45. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa
46. Tv-spel eller datorspel? tv-spel
47. Hångla eller ha sex? Det beror vilket humör man är på :p Båda :p
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Lunarstorm.
49. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
50. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother, saknar de programmet :p
51. Har du svart hår eller blont? blont
52. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa
53. Choklad eller lakrits? Choklad
54. Göteborg eller Stockholm? vet ej
55. Högerhänt eller vänsterhänt? Vänster
56. Coca-cola eller fanta? cola, för det mesta
57. Pizza eller kebab? pizza
58. Randigt eller prickigt? prickigt
59. Älska eller älskas? Både och
60. Leva eller dö? Leva

ANTAL :
61. Personer du älskar?
Fredrik, Felix och familjen
62. Personer du hatar? finns några stycken
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Ja, Fredrik
64. Glassar du ätit på en dag? Många, är glassoman på sommaren
65. Gånger du ätit kött? Många gånger
66. Gånger du haft minnesluckor? Vet ej, senaste minnesluckan är från i lördags
67. Gånger du varit hög? Aldrig
68. Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger

VEM:
69. Ska du träffa imorgon?
Det vet jag inte
70. Sjöng du senast för? Brukar inte sjunga för någon, men dem som senast hörde mig sjunga är väl Fredrik och Felix :p
71. Hade du senast en msn konversation med? Lillasyster Mari
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? Det finns några stycken..
73. Förtjänar att dö? Där finns det många idioter som jag önskar skulle dö...

VAD :
74. Gör dig glad?
Fredrik, min hund och familjen
75. Gör dig ledsen? Finns många saker som kan göra mig ledsen
76. Vad vill du helst göra nu? sova
77. Vill du ha nu? Vill att steven ska komma hem! :)
78. Önskar du dig i julklapp? Länge dit..
79. Längtar du till? Tills jag får hämta Steven, och tills jag ligger i sängen
80. Ångrar du i ditt liv? Njaa, finns väl bara en massa saker som jag gjort i mitt liv som jag ångrar..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0