LISTA

(Snodd från miizing.blogg.se)


10 favoriter:
Färg:
lila

Mat: Potatisgratäng med nå gott till :)
Band: Gigi D'agostino
Film: finns en massa bra filmer
Bok: Diana Gabaldons serie
Sport: Hockey, har börjat bi mer och mer intresserad av de! :)
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj med krossad choklad!!!

Tid på dygnet: vet ej,

9 för tillfället:
Humör:
smått bitter.
Smak: snus! knox ;p mums!
Kläder: "vindbyxor" och en huvtröja
Bakgrund: Sitter vid Fredrik dator, och av någon anledning har han skannat in en bild på fodralet från Desperate Housewives och satt den som bakgrund :p Kanske för att jag älskar den serien?
Nagellack: inget
Tid: 12:02
Omgivning: Sitter i vardagsrummet och stör mig på hundarna
Irritationsobjekt: hundarna för tillfället


8 första:
Bästa vän: 
Hmm.. kommer inte ihåg.

Screen name: Kommer inte ihåg
Husdjur: Hund :) Papillon hunden Pimu :)
Piercing: Räknar inte öronen som piercing, eftersom jag skjutit dem, så naveln .. :) *sakna*

Förälskelse: jaaaa, hmm.. En kändis, men kommer inte ihåg vem :p haha

Musik: ja herregud.. typ Michel Jacksson? (stavning?)
Bil: Om man räknar mammas, så var det en skruttig volvo, som var fin på den tiden. Men min första är en Mercedes ;)
Kyss: Jaaaa... Det behöver jag inte gå in på :p

7 senaste:
Cigarett:
Någon vecka sedan då vi hade fest, då blev det typ 4 cigg.

Mat: Chili con carne :)

Dryck: Äppel juice :)
Biltur: Till happis och tillbaka hem :)

Kyss: Ja det minns jag inte :p får bara småpussar nu för tiden :D haha
Spelad låt: Italobrothers - the moon
TV-program: Let's dance :)

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Jo
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: När jag var liten så kanske.
Varit med på TV: Det vet jag inte
Kysst någon du inte känner: Det kan man väl säga att jag har ja..

5 nej tack:
Kläder:
Klänning, eller fula jeans som sitter som en hö säck
Mat: isterband
Musik: Opera
Dryck: Whiskey, vissa öl sorter
Personlighet: Falska, dryga små f**tor...

4 saker:
Du gjorde igår:
Vaknade, glodde på andra avenyn på youtube, åt, var i Haparanda
Du kan höra just nu: Fredrik som kör runt med moppen här utanför, hundarna som härjar.
Du inte kan leva utan: Fredrik, mobilen, mat, och snus.
Du gör när du har tråkigt: Ser tv, äter, bloggar och städar.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Fredrik (det mesta iaf) & Johanna..
Du tycker om: Fredrik, famlijen.. och med familjen så blir de mer än 3 personer.
Du inte gillar: Där finns det några stycken, behöver inte räkna upp dem.

2 val:
Kaffe eller te:
Det beror vilket humör jag är på .
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Få super mycket pengar!!


Kommentarer
Postat av: Mia

typ 26 ;>

2009-03-28 @ 17:35:51
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Linda

ha en trevlig kväll :D

2009-03-28 @ 18:00:31
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är utmanad ;D

http://miizing.blogg.se/2009/march/utmaning.html

2009-03-29 @ 10:44:36
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0