LISTA

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär, och vill det fortfarande
Är du kittlig: Endast kittlig när de är Fredrik som kittlar :p
Mitt rum kan beskrivas som: Har inget eget rum :p
Spelar du något instrument: Har spelat för flera år sedan lite olika instrument.
Något du absolut inte äter: ISTERBAND!!!!!!
Vad sa du senast: "isterband... usch"
Det här är jag bra på: säga "herre jävlar"
Brukar du svära mycket: Ooja! alldeles för mycket
Vad vill du jobba som: Veterinär, men har inte huvud för att klara de yrket...... :'(
Gillar du att sjunga: När ingen hör på så .. :p
Gungar du på stolen: Nope
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster, är vänsterhänt.
Anser du att du är stark: Inte stark, men jävligt seg!!
Använder du knark: Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra!
Tänker du pierca eller tatuera dig? Har piercat mig men tagit bort dem, men funderar på att göra nya. Har nyss tatuerat mig, men de är som en drog, så jag ska göra fler tatueringar :p


FAVORIT
Färg:
Lila
Mat: potatis, lax och romsås, Mums!!
Låt: Italobrothers - the moon
Ämne: less på skolan för tillfället. (stressfaktor)
Plagg: pyjamas ;p
Skor: mina sommarskor!
Ställe: de vet jag inte, hemma:D
Tidning: Härliga hund :)
Film: vet ej

Bok: Diana Gabaldons böcker.

  

SENASTE
Person som sovit i din säng:
Fredrik :)
Person som du pratade med: Fredrik igen :p
Person som du gick på bio med: Ja det kommer jag inte ihåg :p
Person som du gick på stan med: Fredrik :)
Person som du skällde på: Katten Misse
Låt du hörde: kommer inte ihåg
Film du såg: vet inte vad den hette. någon fängelsefilm
Mat du åt: makaroner och korv
Kramade: Fredrik :)
Pussade: Felix :)
Känslan: slutkörd
Resa: Till haparanda och hem
Glädjen: Nyss när jag kramade om Fredrik :)
Dröm: Ja det var mardrömmar om Felix
Person du träffade: Mamma, Anton och Moa :) räknar inte med Fredrik för han ser jag hela tiden :)
Pratade i telefon med: Hmm... Mari kanske?
Personen du fick sms av: Mari :)
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig ätit det

Gången du var utomhus: Nyss, var ute med valparna :)
Hela din familj åt middag tillsammans: Jaaa, över ett halvår sedan
Saken du köpte: grejer från IKEA :)

  

FJORTIS
Hur många foundation har du:
en
Hur många puder har du: noll
Dricker du för att det är roligt: Ja typ.
Har du en bästa vän som är fjortis: Det vet jag inte, har inte så många vänner.
Använder du uttrycket omg: Det händer väl ibland, men väldigt sällan.

  

RELATIONER
Har du en bästa vän:
Typ, Johanna :) Kan prata med henne om allt <3
Vem säger du allting till: Johanna :)
Vem förstår dig allra bäst: Det finns nog ingen som kan förstå sig på mig nå bra, jag är väldigt speciell :p
Vem kan du inte leva utan: Fredrik, mamma, mormor och mina syskon <3
Vem finns alltid där: Fredrik, mamma, mormor och Johanna :)
Vem har du känt längst: Ja det måste väl vara min mamma :p hahaha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0