KVÄLL..

Ja, de var som jag trodde, ingenting med andra ord :p


Har varit och hälsat på hos Linnea och Anders, men de var bara Anders hemma.. :) Vi bjöd dem att komma och fika på fredag .. :)

Var efter de förbi hos Fredriks mormor och morfar, och frågade om dem kunde ha valparna imorgon, och de kunde dem! :) Så har nyss packat färdigt deras mat och skrivit en lapp om hur dem ska göra med Felix när han ska ha sin medicin .. :)

Sen var vi förbi i Granån, Fredrik hämtade en räkning, försäkringen på min bil *suck* .. Men nu är den betald!! Och så lånade jag handskar av Fredriks lillebror Simon, ja och så tog Fredrik med en hundsäng som dem inte har någon använding av :) En i plast, så har nu satt i ett täcke så att de är mjukt och skönt tills jag har råd att köpa en madrass till den :) Men de blir prefekt! Felix och Steven kan ju inte hålla på och dela på Felix lilla hundbädd :p haha


Aja, nu tänkte jag se avsnittet av Andra Avenyn som jag missade igår, sen ska jag gå ut med hundarna och efter de sova så att jag orkar upp imorgon! :)

Ska åka till Mari och hoppa på bussen mot Pullinki där. Mari hade ringt och frågat om dem kunde plocka upp oss vid henne, för bussen går ändå förbi där.. nog för att den åker förbi oss också, men min snowboard och de är hemma hos henne :)


Ja, nu andra avenyn,


ha en bra kväll!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0