JAJEMENSAN..

Ja, nu har jag duschat å så..
Fredrik har åkt in till Kalix, så jag tar mig inte till skolan.. Vill inte lämna valparna ensamma.. Testade ha Felix i min handväska, de gick ganska bra men efter ett tag blev han less, måste köpa en sån där speciell väska att ha han i..
Men har bara IV idag så ... Behöver egentligen gå på den. But thats life..

Ska väl ta och göra nå frukost, är jävligt hungrig men vi har inte så mycket att äta.. Har inte haft råd att handla så mycket ..
Men kollade på min internet bank nyss, barnpensionen kommer imorgon! YEY! Så jävla nice! Då ska räkningar betalas och mat handlas!!

Aja, nu ska jag gå och säga åt Steven, han ligger och biter på min matta!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0