JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN! <3

Jag vet inte vad jag skulle göra utan Fredrik.. Kan inte tänka mig ett liv utan honom.
Hur dåligt jag än mår, eller hur sur jag än är, så kan han alltid göra så att jag får ett leende på läpparna..

Jag hade lagt mig i sängen och börjat läsa Marley och jag , då kom Fredrik in i sovrummet och frågade varför jag var på dåligt humör, försökte prata med mig.. Men jag pratar inte när jag är sur. Jag säger bara "jag vet inte" eller så rycker jag på axlarna..
Han gick då ut från sovrummet och ställde sig och diskade..
När han diskat klart kom han in i sovrummet igen, då hade jag lagt täcket över huvudet och höll på att somna.. Han drog täcket från mitt huvud och böjde sig över mig och började goas.. Sen så började han prata smått bejbi språk med mig :p Vi är dumma, vi brukar fjanta oss och börja prata som småttingar typ.. Svårt för er att förstå, men ändå :)
Det han sa lät typ så här : "Men Sandja, vajföj äj du suj?...." *tystnad* ännu mer gos och sedan sa han "jag älskar ju dig, din suris... du ska inte vara sur, jag tycker inte om när du är de, de är inge roligt." .. Då sprack leendet upp på mina läppar! :)
"det är mycket roligare när du ler och skrattar, då är du så fin.. De är inte roligt när du är sur, då har du läpparna sådär konstigt och dina ögon ser så arga ut.. Inge roligt"

Gud han är underbar :) Får smått tårar i ögonen när jag tänker på hur underbar han är och hur han nyss försökte få mig på  bra humör.. Underbara kille... ^^



Nu är han ute och skottar snö från taket... Eller halldelen, snön rasar inte ner därifrån...
Och jag har hämtat in lite mat från frysen, så jag tänkte ta och värma upp köttfärsåsen och koka makaroner.. Fredrik sa att han var hungrig innan han gick ut... Så eftersom han var så underbar så ska jag ta och göra mat åt honom.. :)


Snöskottar Fredrik, november 2008 :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0