INGEN GOD MORGON..

Har inte haft någon bra morgon.. Det första jag har fått göra är att torka piss flera gånger, plocka upp bajs osv.. Och nu leker Steven kring vattenskålen så nu kommer jag få torka upp vatten också..
Ja, de är Steven som varit så jävla jobbig den här morgonen.. Han har dessutom hållt på och bita och riva i Felix päls, så har fått säga åt honom att vara försiktig, han kommer ju bli så jävla mycket större än Felix, så de är inte bra om han lär sig att bita i Felix..

Har nu bestämt att om Felix kan sitta i min handväska, då ska jag ringa till min farmor och fråga om hon kan ha valparna medans jag är i skolan, men hon kommer säkert tacka nej när det nu gäller 2 valpar, eller så har hon nå annat att göra...
Nå, fråga skadar ju inte.. Men förstår att de kommer bli jobbigt för henne, 2 valpar är mycket jobb.. så hon kommer vara jätte trött efter att ha tagit hand om dem..

Aja, nu ska jag börja väcka Fredrik, någon måste se till valparna medans jag är i duschen, annars har dem rivit halva huset när jag kommer ut från duschen.. Eller Felix klarar ju sig, men de är Steven som springer och härjar..

Hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0