IM BACK!

Jag fick bli jävligt förbannad igår.. Min dator kan inte läsa in profilen eller nå.. Jag skriver in mitt lösenord på datorn, men i helvete att den kan logga in.. Därför blev det ingen uppdatering igår för jag envisades me att jag inte skulle sitta vid Fredriks dator. Men nu gav jag upp och satte mig här..
Skit jobbigt, för han använder våran tv som skärm, så texten är skitliten härifrån soffan och jag får ont i huvudet av att kolla på en tv när jag sitter vid datorn. Inte alls nå kul..
Men kan ju inte hålla mig ifrån bloggen, så jag fick offra mig..

Igår gjorde jag inte så mycket, var på skolan.. Hade grönt på morgonen, fick träna till provet som vi ska ha på måndag. Sen fick jag och Mari har idrott tidigare så att vi skulle hinna med tidiga bussen hem . Blev att åka skidor, och nu har jag feta skavsår på hälarna :( Och före idrotten så fick jag och Mari ha våran egna klasstimme, fanns inte så mycket att säga om oss där, så vi fick sätta igång och skidra direkt :)

När jag kom hem med bussen så stod Fredrik och Emilia och städade i köket.. :) Sen satt vi vid köksbordet och fikade å pratade.. Ja sen började jag dammsuga och skura.
Vid sju tiden for vi in till Kalix för att hämta min lillasyster Ronja, och när vi kom hem satt vi bara och myste i soffan och såg på tv :)

Har nu vaknat för snart en timme sedan, har hunnit ge hundarna mat, och vara ute med dem. Sen har jag också hunnit bråka med Fredriks datamus. Jag förstod inte att den har en on/off knapp, så jag fick ringa och störa Fredrik på jobbet lite ;p tur att han jobbar för sin pappa och har ett lugnt jobb :)

Nu ska jag väl ta och plocka fram lite frukost åt Ronja :)

Senare idag ska vi åka till Haparanda, måste hämta lite mer räkningar och Ronja ska dit för hon har mamma helg :)


ha en fin fredag! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0