HUNGRIG..

Nu är jag väldigt hungrig, ska nog göra potatisgratäng fast att klockan är så mycket.. :p Ska prata med mannen i huset och se vad han säger om den saken :p

Har gått hela dagen med min telefon i handen och lyssnar på P3, för Mika Moretti (som gjorde min tatuering) skulle vara me där idag.. Det visste jag pga att han blev intervjuad när han satt och skissade på min arm.. :p Men för en timme sen, lite mer, då kom de upp :p haha..

Men men.. Funderar på vad man ska hitta på.. Kanske är bäst att sätta igång och göra nån god mat, som potatisgratäng, det är ju så jävla gott! :p

Fredrik är jätte nyfiken på vad jag sitter och skriver, så nu ska jag med flit lämna uppe min bloggsida och gå iväg och skala potatis.. :p
Får se om han läser de här ;p om du gör de, jag ska fanemej fisa högre än dig! du ska inte få vinna ! :p jag låter dig bara vinna nu så här i början, men vänta bara ;)

puss <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0