HMM...

Ja snart får man se hur de är...

Kom precis från Kalix, har ätit pizza på Buffone, satan vad gott ! Och Fredrik tog en kebbab tallrik som vanligt, lika vanligt som att jag tar en vesuvio.. ;p

Ska väl snart dra och till Linnea och Anders, ska och lämna ett brev som kom hit igår och som är till Anders, och hämta våran el räkning.. Usch..

Imorgon har vi friluftsdag, jag och Mari har anmält oss till att fara till Pullinki.. Vet inte om jag har berättat de tidigare?
Ska bli väldigt kul, men måste få tag på nå vantar, för jag har bara ett par stickade vantar och dem kommer bli blöta direkt om det är lika varmt imorgon som de har varit de senaste dagarna..

Aja, nu tycker jag att de har börjat lukta bajs här inne, så ska gå och kolla vars Steven har gått och bajsat den här gången..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0