HALLOJ!

Nu sitter man hemma, kom hem med bussen vid 16 som vanligt, är så skönt när bussen stannar framför huset när man ska hem ! :) Är bara jobbigt på morgonen när Fredrik måste köra mig några km till närmsta busshållsplats.. Egentligen skulle jag kunna gå till bussen, men måste köpa mig nå bättre skor innan jag börjar gå.. :) Kommer annars frysa ihjäl om fötterna med mina skitskor!

När jag kom hem gick jag och hälsade på Felix som låg och myste i soffan.. :) Sen började jag baka chokladbeskvier :p Är ännu inte klar, har bara gjort botten till dem.. Väntar nu på att margarinet (som ska bli fyllningen) ska bli rumstempererat .. :)
Bakar nu färdigt till Fredriks födelsedag.. :) Nog för att han först fyller år nästa vecka på fredag, men har tänkt baka så många olika sorter så lika bra att börja nu, för kommer inte ha så mycket tid när Steven har kommit hem .. :) Hämtar ju han om bara 4 dagar nu!! :D

aja, nu ska jag gå och kleta med margarinet.. Skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch jag hatar stress.. ;/ Jag är grymt stressad nu inför våra två prov och det suger.. ;<

2009-03-10 @ 19:53:25
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0