GODAGENS!

Idag har jag legat lite längre i sängen än vanligt, till strax efter tio.. Har inte alls sovit bra pga att min rygg har gjort så ont, har bara legat och vridit och vänt mig för att hitta en bekväm ställning, men icke det !
I natt ska jag ta och knarka panodil tio minuter innan jag lägger mig och sen hoppas på att jag kan sova.. Blir det ingen som den här natten så ska jag ringa till sjukhuset imorgon och beställa tid.. Kan ju inte hålla på och gå runt och ha ont i ryggen.. Morr dem där jävla skorna som gjorde att jag halkade... Önskade att dem levde, för då skulle jag slita dem i stycken och njuta av att höra dem skrika...

Aja, både jag och Fredrik har haft slut snus sen i går kväll.. Så nu ska vi åka iväg till Kalix och köpa lite snus. Kanske drar på Coop eller ICA och köper nå gott.. Får se. Känner mig lite småsugen på apelsiner..


Heippa!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åk på Coop! ;) Vi är stammisar där, jag älskar Coop. :D



Usch,palt är ju svinäckligt xD

2009-03-04 @ 18:13:46
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0