GOD MORGON.

Jag har överlevt denna natt också, men fy fasiken vad dåligt jag har sovit i natt.. Har haft svårt att andas pga förkylningen, och när jag väl har sovit, då har Fredrik väckt mig genom att han lagt sig på mitt täcke eller så har han tryckt sin rumpa mot mig.. Han är verkligen söt när han sover :p men ibland så har man bara lust att köra upp något i hans röv när han trycker den mot mig när man försöker sova .. :p hahah

Har suttit här framför datorn i typ 30 minuter, har hållt på och fixat med bilderna på datorn, flyttat om dem, lagt dem i egna mappar osv.. :) Före det så har jag skottat snö i en timme. Har snöat så förbaskat så det går inte att gå. Ok, jag och Fredrik kan hur lätt som helst gå där ute, men Felix tar sig inte fram, han hoppar i mina fotspår, så jag skottade upp en bana runt Fredrik 123:a, för det är runt den som Felix brukar bajsa xD
Han går bakom bilen och bajsar, han tycker inte om när man tittar på honom.. :) Skottade lite vid min bil också, har inte blivit att köra in den i garaget så den har också blivit igen snöad.. :(


Min feta 126:a ;)



Okey, Fredrik 123:a är mer insnöad än min feting :p haha


Funderar på vad jag ska hitta på.. Ska kanske ta och väcka min käre sömntuta till pojkvän, eller ska jag börja säga sambo? För vi är ju sambos :p nä , skit samma :p
Jo, jag ska gå och krypa under min Fredriks täcke och försöka få han att komma och äta frukost med mig ^^
Sen så ska jag börja fundera på att göra om min design.. Min är ju så fruktansvärt tråkig :S

Hej så länge!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0