GOD MORGON!

Hejsan!

Idag sov jag lite längre än jag egentligen skulle.. Men hundarna verkar inte ha haft något emot de, de fanns inge kiss eller bajs på golvet så.. :)
Felix sov med oss i sängen hela natten, gud så mysigt ! :D Har inte kunnat sova i natt heller, för nu har jag vaknat för att se om Felix verkligen var hos oss.. :) Och det var han ju varje gång ^^ hihi.
Och Steven har gnällt lite under natten och velat komma upp i sängen, men han vänjer sig till slut att han måste sova på golvet, han blir ju så förbannat stor så han kommer inte rymmas i sängen när han är vuxen :p hehe.
Det blir att offra några nätters sömn då för att Steven ska vänja sig, men det är ju värt att offra! :) Tog 3 nätter för Felix att vänja sig att sova i sin bädd på golvet, så nog ska de gå bra för Steven också :)

Nu tänkte jag sätta på mig lite kläder och gå ut och gå med hundarna :) Felix måste få igång sin mage så att han kan bajsa :)


Ha en bra dag! Det ska jag ha! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0