GO' DAG

Jag för förbannemej inge annat än nyser, nyser och nyser.
Gör jätte ont i revbenen nu när jag nyser, har med ryggen att göra, det vet jag.. Fredrik försökte massera min rygg igår, och fy in i helvetet vad ont det gjorde! Speciellt när han drog på höger sida om ryggraden.. Sen i natt har jag inte vetat hur jag ska ligga när jag haft så ont i ryggen..
Skulle inte förvåna mig om jag skadat ryggen så hårt så att den aldrig kommer bli bra igen.. Ska ta och elda upp de där förbannade skorna jag hade på mig när jag föll... Har aldrig ens halkat på bron när jag haft mina Reebok skor.. Men då när jag för en jävla gångs skull satte på mig mina gamla slitna Firefly skor så jävla flyger jag.. Tur att Felix inte gjorde sig illa, för jag höll honom under höger arm..
Ska fan be Felix tugga sönder dem där äckliga skorna, som kanske har försört mig liv! .. gaaah...

Nej, nu ska jag ta och gå ut med mitt lill hjärta :) Han ser ut att behöva kissa.. :) Och sen ska han få lunch ^^
Efter de, då ska jag knarka c-vitamin och läsa boken "vår lilla hemlighet" som jag lånat av lillasyster Mari :)

Har några böcker som jag ska skriva om, men nu vill Fredrik ha datorn så det får bli ikväll som jag skriver om böckerna :)

11 dagar kvar tills Steven får komma hem :D

Bjuder på en söt bild på Felix :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0