FREDRIK 24 ÅR ! :)

Idag fyller min man Fredrik 24 år! :) Nu är det bara 6 år kvar till 30 ! ;) mmahahaa.. HA!
Och bara för att han fyller år ska jag vara jävlig och se nu på min dator om jag har någon bild på honom som jag ska lägga upp här ;D haha.

..............

AHA! Hittade en dålig, ids inte lägga ut någon där han sover :p
Här är den:




GRATTIS ÄLSKLING! ;D



Har stressat som F.A.N de senaste dagarna, håller nu på att bryta ihop totalt.. Måste ta och lugna ner mig, gör alldeles för många saker samtidigt...
Bara idag har jag städat, bakat, tvättat av Steven lite, gått ut med hundarna, diskat, ja listan kan göras lång.. Och allt det där har jag gjort typ samtidigt.. Fyfan vad jag är trött i kroppen..
Har inte sovit bra i natt heller för kroppen har gjort så ont i kroppen, och jag har sen legat och stressat upp mig själv om att jag snart måste stiga upp och börja städa.. inte pra, inte pra..

Jaja, nu ska jag ta och sätta på mig en tröja och gå ut med hundarna. hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0