FORTFARANDE MÅNDAG

Titta, jag lyckas uppdatera en andra gång idag trotts att jag hatar att sitta vid Fredriks dator, hatar att tv:n är skärmen och hatar tangentbordet för tangenterna är lite omplacerade.. Ska jag göra en stor bokstav så trycker man på enter istället och de blir bara bajs när man skriver på msn.. Suck.
Okej, jag ska inte gnälla, de är en dator i alla fall.. eller hur?

På tal om dator, Fredrik ska och lämna in min dator imorgon på Mirror. Bara så att jag ska slippa smågnälla på tv:n som skärm och tangentbordet.. haha.. :p
Han ska ändå in till Kalix för Steven har ätit upp hans kredit kort och hans bankomatkort är helt repigt.. och hur kunde de bli så? jo, han lämnade sin plånbok i hallen på 3:e hyllan, och Misse måste ha hoppat upp och rivit ner den, Sigrid brukar aldrig hoppa dit.. Sen har plånboken farit i golvet och korten har sprutat ut.. Så Steven tog tillfället och tuggade sönder kreditkortet, han fattar att det inte är bra med kreditkort ;p haha..
Tur att körkortet klarade sig! och mitt bankomatkort som även låg där!

aja, nu ska jag lägga mig i soffan och slöa, Fredrik vill komma in i vardagsrummet.. :p låter han inte komma in när jag skriver, hatar när någon ser på när jag skriver..

ha en bra kväll! hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0