FORTFARANDE INTE RIKTIGT BRA...

Felix är fortfarande inte riktigt bra, han har inte bajsat på hela dagen igår och inte nu på morgonen heller.. Ska nu gå en liten sväng med honom, sen ska jag försöka få tag på en veterinär.. Skulle ringa idag och berätta hur han mår, men som vanligt så tutar det alltid upptaget när man ringer dit...
Vill att min lilla bebis ska bli frisk..
Vi brukar aldrig ha honom i sängen, jag skulle lätt kunna ha han i sängen, men Fredrik sover inge bra när han ligger i sängen med oss, för Felix ligger alltid på Fredriks kudde ovanför hans huvud, så han kan inte vända huvudet någonstans för då ligger det ett ben där..  Men i natt när jag gick och la mig i sängen, då frågade Fredrik om Felix skulle ligga i sängen med mig.. Helt klart att han ska de .. Speciellt när han mår dåligt, hundprataren sa att han känner sig trygg i sängen med oss. Så nu har han sovit med oss i sängen hela natten..

Är också hemma från skolan idag, mår inte alls nå bra, och har inte sovit något för jag har bara velat gråta för att jag är så orolig för Felix..

Nu ska jag ut med Felix och gå en bit , och se om jag får igång hans mage..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0