FELIX TILL SJUKHUS.

Nu måste vi åka till Gammelstads djursjukhus med Felix.. Kommer bli väldigt tajt med pengar nästa månad.. Men det är de värt, jag tänker inte låta min hund gå och dö!
Dem i Kalix kunde inte ta emot oss, och lika bra de, ibland är dem så jävla dåliga.. Wille kunde ju ha levt idag om dem hade varit noggrannare, för han var kanske bara allergisk mot sitt foder fick jag reda på av en annan veterinär som inte jobbar i Kalix..

Så nu era jävla idioter som sagt åt mig att jag inte borde ha djur för att jag inte kan ta hand om dem, VAD FAN ÄR DE HÄR DÅ?????
Jag åker akut till gammelstad med min 4 månaders valp för att han är sjuk!! Jag gör ALLT för mina djur!
Så ni fittor som håller på, ni kan dra åt HELVETE!!!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0