FÄRDIG!

Nu är jag klar med mina chokladbeskvier, nu står dem i kylskåpet, ska ta och frysa ner dem imorgon när vi kommer hem imorgon efter att jag gjort POF provet.. :) Om jag inte fryser ner dem kommer Fredrik gå och småäta och då finns det inget kvar nästa vecka när han fyller år och folk ska fika xD haha
Men en har han faktiskt fått smaka :)
Får se, imorgon börjar jag kanske baka vaniljdrömmar, får fara på ICA och köpa lite mer mjöl så att jag har :) Lika bra att göra en stor sats när man ändå håller på! Då kan man ha i frysen och ta fram när någon ska komma och hälsa på . .:) Eller så kanske jag börjar med hallongrottorna, vi får se.. :)
Bilder på mina bakverk kommer när jag gjort klart alla sorter! :)

Nu ska jag ta och kolla blocket en snabbis, sen ska jag gå och duscha snabbt.. Efter det blir det att lägga sig i sängen och läsa ett kapitel ur denna bok:




Godnatt!

Godnatt ! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

den vill jag läsa!

2009-03-11 @ 07:28:21
URL: http://ndail.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0