ETT MIRAKEL!

Inte så länge sedan man steg upp ur sängen.. Har legat och läst "vår lilla hemlighet" :) Läste ut den så jag kommer skriva in den här i bloggen senare idag :)
Sen låg jag och myste med Fredrik, vi firar ett halvår idag! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska vet i alla fall att det blir lasagne till middag :) Har hämtat in köttfärs från frysen också så att det hinner tina :)

En helt otrolig grej har hänt!
Igår när jag var hos djurprataren så berättade jag att jag är orolig för Felix, för han biter i sladdar osv.. är ju rädd att han ska bita sönder någon, få en stöt och dö..
Så Annika pratade till honom och visade med sin kropp och händerna vad som händer om han biter i en sladd.. Jag trodde hon var knäpp som höll på så.. Men Felix har inte bitit i datorsladden en enda gång sen vi kom hem igår! :O
hon sa åt honom att han ska kliva över dem och hämta en leksak istället, att sladdarna är farliga..
Och nu kliver han över dem och skiter i dem totalt!
Helt jävla otroligt alltså! :O
Fick hon honom att fatta eller är det bara så att han inte orkar bry sig om dem för tillfället?
Läskigt är det i alla fall!

Nåväl, nu ska jag ta och läsa lite bloggar och kolla min mejl, sen får man se vad som händer :)


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis på halvårsdagen =)

2009-03-08 @ 14:33:49
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Linda

va roligt!!

vad är det för ras?

2009-03-08 @ 14:33:50
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: J.

Sv: jaha ok. Vad vill du jobba med sedan?

2009-03-08 @ 14:44:01
URL: http://jantra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0